Før du kan begynne å fylle ut en sjekkliste, det vil si markere sjekkpunkter som utført /ikke aktuelt må du opprette en ny utfylling øverst til venstre.
Da dukker det oppe en dialogboks hvor du må angi navn på utfyllingen.
Marker punkter som utført eller ikke-aktuelle (IA) og se til enhver tid hvor langt du er kommet. Spar tid ved å markere grupper av sjekkpunkter i én operasjon.
Generer sjekklisten ut i Word til dokumentasjon – da blir den statisk.
I dib lever den videre og fagavdelingen holder den oppdatert med faglige endringer.
Del sjekklisten for å fylle ut samtidig eller la din overordnede kontrollere utfyllingen din.
Det er bare den som oppretter sjekklisten som kan slette den. Alle kan redigere.
Lag en mal. Dupliser sjekklisten og dra nytte av tilpasningen du har gjort på andre og lignende selskaper.
Bruk samme sjekklisten igjen år etter år. Alle sjekklister i dib blir løpende oppdatert med endringer – også dine tilpassede lister!
"Jeg synes dib er oversiktlig og letthåndterlig. dib er en bra kvalitetssikring og et godt oppslagsverk for meg som rådgiver og konsulent. Jeg kan betjene mine kunder på en raskere og mer kvalitetsbevisst måte. Jeg sparer mye tid på å bruke dib og liker at det er enkelt å dele innhold med kollegaer og kunder gjennom videresendingsfunksjonen."
- Martin Hertzman
Lønn/HR Konsulent, Azets Insight AS